Decor elegant

Internetový obchod s výrobky pro Váš útulný domov

Tena travel club

Vaše internetová cestovní agentura

Nápověda

Nápověda

Nacházíte se v sekci nápovědy. Najdete zde kromě návodu jak snadno nakoupit i odpovědi na Vaše nejčastější otázky.

Jak nakoupit?

Nakupování u nás je snadné. Vyberte si výrobek a klepněte (klikněte) myší na Vložení výrobku do košíku. V pravém horním rohu se objeví Váš košík. Kdykoliv budete chtít zjistit, co jste si koupili, klepněte myší v košíku na položku Prohlédnout košík.

Až budete spokojeni se svojí objednávkou, je ideální čas se přihlásit do systému. Pokud ještě nemáte své uživatelské jméno, svítí Vám vpravo nahoře nápis Nepřihlášený uživatel. Ve stejném rámečku najdete také odkaz Registrace do e-shopu. Klepněte na něj a vyplňte osobní údaje. Uzivatelske jmeno a heslo si někam dobře poznamenejte, bude se Vám hodit k příštímu přihlášení.

Pokud jste se zaregistrovali, vraťte se do košíku, zkontrolujte si jeho obsah a potvrďte odeslání.

A to je vše. Ve vaší e-mailové schránce by na Vás měl čekat potvrzující email.

Nápověda

Jaká je výše expedičních poplatků?

U naprosté většiny zboží jsou tyto poplatky Kč 138,-, pouze u nábytku se částka může lišit podle objemu a hmotnosti.

Do jaké doby mi výrobek opravíte?

Ze zákona je doba na vyřízení reklamace 30 dnů, snažíme se je ale vyřizovat v co nejkratší době.

Jaká je záruka na výrobek?

Záruka na výrobky je 2 roky, pokud není uvedeno jinak

Mohu si objednat i do zahraničí?

Do zahraničí objednávat nelze, pouze v případě platby předem prostřednictvím převodu na účet.

Mohu mít množstevní slevu?

Množstevní slevu společnost TENA a. s. neposkytuje, pouze v případě nákupu za účelem dalšího prodeje, viz Velkoobchod.

Opravíte nebo vyměníte mi vadný výrobek na počkání?

Na počkání výrobky bohužel nelze ani opravit ani vyměnit, protože reklamovanou závadu je nutné nejdříve nechat odborně posoudit.

Mohu uplatnit reklamaci i o víkendu?

Pracovní doba v sídle společnosti je Po-Čt od 09:30 - 16:30. Otevírací doba ostatních prodejen viz Kontakty.
Během víkendu tedy reklamaci uplatnit nelze.

Viděla jsem Váš výrobek v novinách za jinou cenu, co to znamená?

Jedná se s velkou pravděpodobností o kopii, která nesplňuje námi prezentované vlastnosti a schopnosti.

Proplatíte mi náklady na zaslání reklamovaného výrobku?

Ano, ale pouze v případě oprávněné reklamace.

Jaká je pracovní doba na zák. servise?

Pracovní doba na zákaznické lince (dotaz na reklamaci nebo opravu) je Po-Pá od 10:00-15:30.

Ztratila jsem doklad o koupi výrobku, vystavíte mi nový?

Při ztrátě dokladu o koupi jeho kopii nevystavujeme.

Dostanu návod v češtině?

Návod v českém jazyce je součástí každého výrobku, v zásilkách odesílaných formou dobírky může být pod obalem zásilky, Mějte toto na paměti při vyhazování obalového materiálu.

Mohu mít jinou adresu zaslání a jinou fakturační?

Výrobek je dodán na adresu, která je uvedena v objednávce. V objednávkách na adresu firmy, ubytovacího zařízení apod. je vždy nutné uvést kontaktní osobu, která je oprávněna zásilku převzít.

Kam se mám obrátit na záruční popř. pozáruční servis?

Výrobek můžete poslat na adresu naší společnosti (Loděnice u Berouna) nebo předat na kterémkoliv našem prodejním místě.
Upozorňujeme, že na výrobky, zakoupené před delší dobou, již nemusí být k dispozici všechny náhradní díly, protože většina dodavatelů je ochotna dodávat náhradní díly pouze po omezenou dobu.

Mohu si vybrat barvu výrobku?

Výběr barev u většiny výrobků není možný, obdržíte výrobek v barvě, uvedené na obrazovce nebo v internetové nabídce. Pokud by mělo dojít ke změně, naše operátorky Vás o ní budou informovat před vyřízením objednávky.

Kolik činí expresní příplatek za dodání zboží do 24h?

  • Pro odeslání zásilek využíváme služeb GLS -  v tomto případě je zásilka v naprosté většině případů doručena následující den.

Objednal jsem si zboží z Vašich webových stránek a dostal jsem odpověď, že již není k dispozici. Jak je to možné?

V tom případě nemáte aktualizovány naše webové stránky, takže vidíte pouze 'staré' výrobky a rovněž marně hledáte výrobky nové. Klikněte prosím na ikonu aktualizovat a uvidíte naši současnou nabídku.

Co všechno mám zaslat, pokud chci reklamovat jen určitou část výrobku?

Nemusíte zasílat celý výrobek, stačí zaslat jen poškozenou část spolu s kopií dokladu o koupi a průvodním dopisem. Doporučujeme však zavolat na naši zákaznickou linku 311 516 359 a předem se domluvit na možném postupu.

Mohu si zboží objednat přes internet, i když nemám e-mailovou adresu?

Můžete si objednat v našem on-line obchodě, i když nemáte e-mailovou adresu, do objednávky ale doporučujeme udat Vaše telefonní číslo nebo jiné spojení na Vás.

Jak mám postupovat, pokud mi přijde zásilka od Vás poškozená - poškozený balík, nebo nekompletní?

Ihned po zaplacení a překontrolování zásilky nás prosím kontaktujte na telefonním čísle 311 516 359 nebo na e-mail adrese info@tena.cz, abychom mohli učinit nápravu. Stejně postupujte, pokud byste v zásilce skutečně nenašli návod v českém jazyce Nikdy nezačínejte používat výrobek bez toho, že byste předem přečetli návod k použití. Pozdější oznámení nebude akceptováno.

Do jaké doby mohu vrátit zboží, abych mohl požadovat vrácení peněz?

Tyto informace naleznete v Dodacích podmínkách,

Platí Vaše akční nabídky, které jsou v televizní reklamě nebo na internetu i ve Vašich prodejnách?

Veškeré akční nabídky jsou Vám k dispozici i v našich značkových prodejnách, viz Kontakty.

Objednal jsem si zboží přes internet a doposud mi nepřišlo žádné potvrzení objednávky, jak mám postupovat dále?

Pokud jste na konci objednávání viděl/a nápis "Vaše objednávka byla přijata' a přesto jste do 36 hodin neobdržel/la informaci o přijetí s přibližným termínem odeslání zásilky, kontaktujte prosím linku 311 516 teleshopping@tena.cz.

Naše nová adresa je:

TENA, a.s
Pražská 326
267 12 Loděnice
tel: 311 516 359
       311 516 342
mail: info@tena.cz

 

Úvod       Novinky       Kategorie zboží       Prodejny       Kontakty

Tena a.s. založeno 1991 © Tena 2008 | Vytvořeno firmou Kinet