Hledání: |
\n');
}
//-->
Nákupní košík
Váš košík je prázdný
Kategorie
Úvod Nově v nabídce Kategorie zboží Péče o tělo Výprodej Domácnost Znáte z TV TOP 10 Prodejny Nápověda Velkoobchod COOPMARKETDodací podmínkyReklamační řád KontaktyDecor elegant
Internetový obchod s výrobky pro Váš útulný domov
Tena travel club
Vaše internetová cestovní agentura
Reklamační řád - Záruční a Pozáruční servis
Reklamační řád - Záruční a Pozáruční servis
Vyřizování případné reklamace z titulu zákonné odpovědnosti za vady námi dodaných výrobků se řídí příslušnými ustanoveními Občanského, příp. Obchodního zákoníku, zákonem o ochraně spotřebitele a tímto reklamačním řádem.
- Prodávající odpovídá ve smyslu výše uvedené zákonné odpovědnosti za vady, zejména za funkčnost dodaného výrobku, která umožní kupujícímu řádné užívání výrobku.
- Kupující je povinen seznámit se a řídit se pokyny pro užívání výrobku uvedenými v návodu, stejně tak jako obecně platnými pravidly pro užívání takového výrobku.
- Prodávající odpovídá za vady výrobku, které brání jeho řádnému užívání, a to zejména za takové, jež souvisejí s jeho funkcí a projeví se během záruční doby. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí výrobku kupujícím. Při doručení výrobku poštou se za tento den považuje datum převzetí zásilky kupujícím.
- Záruční doba je v souladu se zákonem.
- Práva z odpovědnosti prodávajícího za vady smí podle tohoto reklamačního řádu uplatnit výhradně kupující.
- V případě, že se vada výrobku projeví do 6 měsíců od data zakoupení, je volba řešení reklamace na zákazníkovi.
- V případě oprávněné reklamace, kterou prodávající řeší opravou výrobku, může být tato vada na základě rozhodnutí prodávajícího odstraněna třetí osobou, pověřenou prováděním záručních oprav daného výrobku.(Viz Obchodní podmínky)
- Pro řádné a účinné uplatnění nároku z odpovědnosti prodávajícího za vady, bez kterého nelze reklamaci vyřídit, je nutným předpokladem konkrétní specifikace vad výrobku, které se v průběhu záruční doby vyskytly a výslovné určení nároku, který z tohoto titulu kupující uplatňuje. Takto kupujícím uplatněný nárok nelze jednostranně měnit. V zájmu objektivního vyřízení reklamace doporučujeme uplatnit reklamaci písemnou formou. V případě osobního předání reklamovaného výrobku doporučujeme podepsat vlastní vyjádření k reklamaci a popis stavu výrobku při předání sepsaný zástupcem prodávajícího. V případě zaslání reklamovaného výrobku poštou doporučujeme přiložit nabývací doklad, který obdržel při nákupu, současný popis závady a navrhovaný způsob řešení reklamace.
- Základním předpokladem pro vyřízení reklamace je její oprávněnost. Reklamace bude uznána jako oprávněná jen v případě, že reklamovaná vada nebyla způsobena neodborným zacházením, nedodržováním návodu k obsluze nebo mechanickým nebo dokonce svévolným poškozením. (viz Obchodní podmínky)
- V případě, že se jedná o vadu odstranitelnou, má kupující právo na její bezplatné odstranění v co nejkratším termínu, anebo mu prodávající nabídne výměnu zboží za bezvadné.(viz Obchodní podmínky)
- V případě uplatnění práva na opravu zboží podle předcházejícího bodu je prodávající povinen vyřídit reklamaci do 30 dnů, nebo po domluvě se zákazníkem v době přiměřené.
- Doba, po kterou se výrobek nachází v opravě, počítaná od data převzetí k opravě do dne vyřízení reklamace, se v případě oprávněnosti reklamace nezapočítává do záruční doby. Pokud nebylo mezi prodávajícím a kupujícím dohodnuto jinak, může tato lhůta prodloužení záruční doby činit maximálně 30 dnů navýšených o počet dnů, o které případně kupující prodloužil lhůtu k vyřízení reklamace.
- Jedná-li se o vadu neodstranitelnou, má kupující právo na výměnu za zboží bezvadné nebo na odstoupení od smlouvy nebo na poskytnutí slevy. (Viz Obchodní podmínky)
- Při výměně zboží trvá původně uzavřená smlouva mezi prodávajícím a kupujícím, z tohoto důvodu ani jedné ze smluvních stran nevzniká nárok na vyrovnání případného cenového rozdílu.
- V případě odstoupení od smlouvy na základě splnění podmínek uvedených v předchozích bodech, jsou obě smluvní strany povinny vrátit si vzájemně poskytnutá plnění, tzn. na základě vrácení zboží kupujícím mu prodávající vrátí zaplacenou kupní cenu.
- Za běžné a řádné užívání zboží kupujícím v době před zrušením smlouvy, pokud k tomuto zrušení smlouvy došlo na základě výše uvedených podmínek, nepřísluší prodávajícímu žádná náhrada.
- Reklamované nebo vrácené zboží je kupující povinen předat prodávajícímu neporušené, kompletní a čisté. Při nesplnění těchto podmínek je prodávající oprávněn reklamaci či zboží odmítnout.
- Prodávající je oprávněn zamítnout reklamaci jako neoprávněnou, pokud zjistí, že výrobek nebyl užíván v souladu s návodem k použití nebo byl používán k jiným účelům, než ke kterým je určen, zejména je-li tak stanoveno v návodu.
- Při uplatnění práva z odpovědnosti za vady kupujícímu doporučujeme uvést v reklamačním protokolu, jaké nároky v tomto případě uplatňuje.
- Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba, zanikají, nebyla-li uplatněna v záruční době.
- Při výměně zboží za bezvadné počíná běžet nová záruční doba dnem převzetí nového zboží. Totéž platí pro jednotlivé díly nebo součástky použité k opravě výrobku.
- V případech, kdy prodávající uzavře kupní smlouvu s jedním z manželů za doby trvání jejich manželství, není prodávající povinen přijmout reklamaci ze strany druhého manžela. Takto uplatněnou reklamaci kupujícím může prodávající i dodatečně po zjištění této skutečnosti odmítnout.
- V případě zaslání výrobku zpět prodávajícímu je nutné odeslat zboží vyplacené, řádně zabalené, s údajem o ceně výrobku a pojištěné na adresu: TENA, a.s., Pražská 326, 267 12 Loděnice. Pokud byla původní zásilka doručena jako 'křehká', je nutné reklamované zboží podat stejným způsobem! Jinak by případné poškození zboží během jeho přepravy šlo k riziku odesílatele.
- Případné reklamace jsou vyřizovány na základě odborného posouzení bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Kupující obdrží opravený, vyměněný nebo vrácený výrobek poštou nebo v prodejně prodávajícího, kde byla reklamace uplatněna, pokud nebude převzetí dohodnuto jiným způsobem.
- Nepřevezme-li kupující prodávajícím vrácenou zásilku , zavazuje se zaplatit prodávajícímu skladné ve výši 20,- Kč za každý započatý den uskladnění zboží, počítáno od 10. dne po vrácení zboží prodávajícímu nebo jeho uložení prodávajícím v prodejně pro kupujícího. Pokud výše skladného dosáhne 60 % kupní ceny uskladněného zboží, je prodávající oprávněn nevyzvednuté zboží prodat. Po odečtení skladného a dalších nákladů spojených se skladováním a prodejem zboží bude zbylá částka vrácena kupujícímu na adresu, kterou uvedl při uplatnění reklamace.
Tento reklamační řád vstupuje v platnost a účinnost dnem 1. ledna 2016.
Naše nová adresa je:
TENA, a.s
Pražská 326
267 12 Loděnice
tel: 311 516 359
311 516 342
mail: info@tena.cz